Există multe motive pentru care este necesar să vă aduceți autovehiculul pentru un schimb de ulei în cutia de viteze, atat manuală cât și automată, evitând potențialul de a vă creea costuri mari de reparație din cauza unei probleme de transmisie trecute cu vederea.
Semne de nereguli la sistemul de transmisie
- probleme la schimbarea vitezelor
- pierderi de lichide la sistemul de transmisie (ulei CV, lichid de frână)
- vehicul nefuncțional
- orice martor luminos aprins în bord indicând probleme la sistemul de transmisie
- miros de ferodo ars, patinare, huruit, bruscare, trepidații
Toate acestea indică o problemă la sistemul de transmisie. Așa cum sugerează și denumirea, sistemul de transmisie este componenta care transmite constant vehiculului puterea generată de motor, pentru a pune autovehiculul în mișcare. Acesta este format din aproximativ 800 de piese diferite și necesită un mecanic expert pentru a identifica eventualele probleme și pentru a le rezolva.
Diferența dintre transmisiile manuale și alte tipuri de transmisie
O transmisie manuală este mult mai ușor de întreținut și include în mod obișnuit un schimb de lichid de transmisie și o verificare vizuală de etanșare.
Servisarea transmisiei automate este mai complicată și poate include o spălare și schimb dinamic de ulei de transmisie, înlocuirea filtrului și înlocuirea garniturii băii de ulei sau chiar a băii de ulei la anumite vehicule. Service-ul nostru dispune de o tehnologie germană de spălare și înlocuire dinamică a uleiului în cutiiile de viteze automate. Tehnologia utilizată, denumită RAVENOL ATF PROFESSIONAL LINE, face ca mentenanța cutiei automate a vehiculului dumneavoastră să fie efectuată la standarde de ultimă oră.
.